Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 13 lipca 2014

Problemy..

Hej.

Mam ostatnio problemy z MSP i ogólnie z internetem. Na MSP nie mogę się zalogować, loguje się i loguje i nic.
Nie mam też pamięci na komputerze i nie mogę robić screenów, ostatnio w ogóle kilka stron mi nie działa, czaty na blogach się nie pokazują, ale jeśli dobrze pójdzie to w środę/czwartek będę miała nowego laptopa, więc na nim wszystko będzie ok.

Przepraszam, no ale to nie jest moja wina że mam coś z komputerem, jeśli nie te problemy byłoby już kilka postów od ostatniego, ale no widzicie.. przepraszam.

Karmelciaa < 3

środa, 9 lipca 2014

Informacje i przeprosiny!

Hejka!

Chyba nie ma co mówić, po prostu zawaliłam sprawę, znowu.
Jak tak dalej pójdzie to posty będę pisać co prawie dwa tygodnie, a tak nie może być. Za każdym razem, kiedy chciałam się zabrać do pisania posta myślałam ''za godzinę!'', ''nie chce mi się, napiszę jutro, co tam jeden dzień'' i tak z jednego dnia zrobił się tydzień i kilka dni.

Posty napiszę dzisiaj/jutro i chyba ustawię, żeby codziennie lub co kilka dni dodawał się jeden automatycznie, albo w końcu zabiorę się za tego bloga. Koniec, przynudzam.

Czas na informacje.

1). Jednak nie kupuję VIP'a przed 19 lipca. Uzgodniłam z moją naj, Nutellą200057, że obie kupimy VIP'a 1-3 sierpnia, tak, żebyśmy miały go na nasze wspólne urodziny, które obchodzimy 4 sierpnia. (przy okazji polecam bloga Nutelli: nutella-na-msp.blogspot.com
2). Na nasze urodziny robimy imprezę. Będzie ona na MSP albo tinach, czyli tinychacie. Nie będzie ona może 4 sierpnia, ale może dzień, dwa po/przed. Wiadomo, są urodziny, wyprawiamy je różnie i nie wiadomo czy będzie czas.
Jeśli ktoś będzie chciał uczestniczyć w tej imprezie urodzinowej, niech zagłosuje w komentarzu lub napisze mi na MSP gdzie lepiej ją zrobić, na MSP czy na tinychacie. 
Na MSP wiadomo, można grać w jakieś gry w pokoju i pisać, a na tinach pisać, puszczać muzykę z YT lub wchodzić na kamerkę (ja bym weszła, Nutella nie wiem, zależy, czy uda jej się wejść z kamerki od czegoś tam xd).

No to chyba wszystko, do następnego posta, który pojawi się NIEDŁUGO! :)

niedziela, 29 czerwca 2014

Pierwsze osoby na MovieStarPlanet #1 + informacje + zmiany - prośba.

Hej wszystkim!
Po kolejnej ponad tygodniowej przerwie piszę dla Was posta. Nie wiem co się ze mną dzieje. Myślałam, że od ostatniego posta minęły góra 4 dni, a tu 9 ,-,

Nie będę przedłużać, zaczynamy.

Pokażę Wam pierwsze osoby na MSP, które założyły konto w styczniu-lutym 2011 roku. Nie będą to osoby z 60 lvl'ami, ale przez te stare konta z małymi lvl'ami stały się troszeczkę sławne.

Najpierw konta z bardzo oryginalnymi nazwami.

Jedynka, oryginalnie? Pewnie. Sprawdźmy kiedy założyła swoje konto, i czy serio była pierwsza.

Oh, niestety nie. MSP powstało w styczniu 2011 roku, a jedynka jest z lutego. No to jedziemy dalej.


Tym razem chłopak, może on miał szansę być drugi? To sprawdźcie już sami.

Teraz czas na imiona.


Jedne z najpopularniejszych imion, dziewczyny ze stycznia 2011 roku.


Musiałam też sprawdzić moje imię. :D


Jak widać, pierwsze konta na MSP nie mają bardzo oryginalnych nazw, bo wtedy nazwy imion czy liter nie były zajęte. Mają też dużo unikatów. Będzie jeszcze jedna lub kilka serii Pierwszych kont na MovieStarPlanet, jeśli oczywiście zobaczę, że Wam się spodobała.

A teraz taki bonus:


Jestem super jajkiem, łii.

Czas na informacje.

#1: Około 10-19 lipca planuję kupić VIPa. Tak, w końcu. Postaram się w te dwa tygodnie zaoszczędzić te pieniądze na koncie i na 99% mi się to uda, więc proszę, żebyście pomogli mi uzbierać sc, żebym mogła kupić jak najwięcej rzeczy w ten tydzień. Pamiętajcie, że wtedy będę mogła też pomóc Wam ,więc będzie coś za coś :)

#2: To raczej ta prośba związana ze zmianami, ale trudno.
Jak widzicie robię zmiany, tło, czcionkę itp. już zrobiłam, ale mam problem z nagłówkiem. Próbowałam go już chyba z 10 razy zrobić, ale nie chce mi się usunąć tło, żeby było przezroczyste. Nie robię nagłówka pierwszy raz, więc wiem jak go się robi, zwłaszcza z czytaniem instrukcji na jakiś blogach.
Chciałam się zapytać, czy ktoś, kto umie robić taki nagłówek, by mi pomógł?
Jeśli ktoś chce, niech napisze do mnie na MSP, a zgadamy się, czy wyślę obrazek do nagłówka, a ty mi już zrobiony na gg czy skype.
Oczywiście potem na blogu napiszę kto mi ten nagłówek zrobił ;)



piątek, 20 czerwca 2014

Powrót + nowy konkurs + trochę info.

No hej!
Strasznie długo mnie tu nie było. Miałam od razu po wycieczce napisać czy wracam, czy nie, ale ciągle się zastanawiałam. Wczoraj dotarło do mnie, że mam kilku czytelników, którzy na mnie liczą, więc dla nich wróciłam.

Dobra, teraz czas na konkurs.


Let's fly znaczy po prostu latać lub chcę latać (?).

Ubrania.

 
Tylko 2 strony ubrań, kilka starych, a kilka nowych. Nie postarali się, ale wybaczam, bo ostatnim razem zrobili ich aż 8.

Animacje.

Animacje związane są z lotniskiem, bagażami. Nie chce mi się już opisywać każdej po kolei, na screenie widać, czy są dla VIP, czy za ile sc lub diamentów.

Tła.



Oba tła są ładne i przydadzą się do filmów.

Teraz czas na informacje.

Zamierzam zrobić bloga, gdzie będzie kilku redaktorów. Może nie za tydzień, może za kilka miesięcy, ale znam kilka takich blogów i są na prawdę fajne. Każdy zajmowałby się czymś innym. Ktoś konkursami, ktoś pokazywałby swoje looki, ktoś nowościami na MSP itp.
Raczej to byłby ten blog, ale jeśli się na to zdecyduję, to napiszę.

Kolejna sprawa jest taka, że zamierzam robić jakieś serie na blogu, coś w stylu Hot od not, no ale.. nie to, coś innego. Jakby ktoś miał pomysł na taką serię, proszę pisać w komentarzach ;)

To wszystko,

środa, 4 czerwca 2014

Trochę info.

Hej! :)

Pewnie spodziewacie się, że napiszę czy wracam na bloga czy nie. Nie zupełnie o to chodzi.

9 czerwca jadę na wycieczkę szkolną, wracam 11 czerwca po południu/wieczorem. Nie będę wchodzić na MSP na telefonie, bo to w końcu wycieczka szkolna, a ja nie będę marnować czasu i ''noł lajfić'' na MSP. Na moje konto będzie wchodziła prawdopodobnie Patricia45.
Będę wieczorami na chwilę asku, którego link jest po boku, ale podam go jeszcze raz: ask.fm/bubanom i będę odpowiadać na pytania, dawać zdjęcia itp.

Po moim powrocie napiszę czy wracam na bloga, czy nie.


czwartek, 29 maja 2014

Odchodzę?

Hej,
zastanawiam się czy odejść z tego bloga. Jest mniej wyświetleń, komentarzy do nowych postów zazwyczaj nie ma, jeśli już to do starych o hackerach.
Nie sprawia mi już przyjemności pisanie tutaj, skoro nie wiem, czy mam dla kogo.. i nie, nie potrzebuję teraz spamu: nie odchodź proszę <3, bo sama o tym zadecyduję. Komentarze czy wiadomości mogą mi tylko w tej decyzji pomóc.
Jeśli odeszłabym z tego bloga, to na MSP wchodziłabym rzadziej i w końcu bym odeszła. I tak wchodzę teraz codziennie, ale na 5-10 minut.
Byłabym wtedy na asku, gg (kilka osób ma) i założyłabym może normalnego bloga, gdzie nie byłoby nic o MSP.

O decyzji napiszę wam za kilka dni..


sobota, 24 maja 2014

Kilka informacji

Hej wam!

Ten post będzie krótki, ale mam nadzieję, że i tak go przeczytacie, bo jest dość ważny. Piszę go o 1 w nocy, ale źle bym się czuła, gdybym napisała go później.

1. Pisanie postów - wiem, że miałam pisać regularnie, ale przez kilka dni byłam chora i nie miałam siły siedzieć na komputerze i pisać posty. Teraz, gdy już wyzdrowiałam, zabieram się za pisanie postów.

2. Zmiany - jak widzicie nie do końca zrobiłam rozwijane menu. To dlatego, że nie zrobiłam jeszcze żadnych postów z instrukcją i chyba dwa z ciekawostkami, a dodam jeszcze inne zakładki. Menu będzie w innym kolorze, bo niedługo zrobię zmiany na blogu i postaram się ogarnąć i napisać te posty, żeby wszystko było posegregowane jak najszybciej :)

3. Impreza z okazji moich urodzin - od razu mówię, że nie ja ją wymyśliłam, żeby każdy składał mi życzenia, dawał prezenty blablabla. Tą imprezę wymyśliła Julka czyli jak pewnie wiecie Patricia45, pisała o tym na swoim blogu. Będzie ona dopiero za kilka miesięcy, raczej 4 sierpnia, bo wtedy mam urodziny, ale nie wiem jak i do której  będę je świętowaćw realu i czy Julka nie wyjedzie gdzieś wtedy. Do tego jeszcze kilka miesięcy, także jeszcze na pewno o tym napiszemy.

4. Ask.fm - po prawej stronie na samej górze dodałam miniaturkę mojego aska. Tamtego, czyli KarmelQQ usunęłam i mam teraz nowego: ask.fm/bubanom
Myślę, że większość na asku się zna, ale jeśli ktoś nie, to jeśli chcesz od razu z bloga zadać mi pytanie, wpisujesz w to puste pole swoje pytanie.


I oczywiście kilkasz Zapytaj. Jeśli klikniesz w link ask.fm/bubanom nad zadawaniem pytania, przeniesie Cię już na mojego aska, gdzie możesz mnie zaobserwować, zobaczyć moje odpowiedzi czy sprawdzić, czy już Ci odpowiedziałam na pytanie.

Nie musicie pytać tylko o MSP, nawet wolę, żeby były to normalne pytania.

                                                     To wszystko, do następnego posta :)

                                                                                                                                         Karmelciaa < 3